אפשר לפקפק בזה, אבל השמ"ט מכיר בזה, והשמ"ט ידע להוריד שיאים שהתבררו כטעות. מה גם שלכל אורך בקעת הירדן היו מעל 50 מעלות, כך שגם אם נגיד היה זיוף, הוא לא היה משמעותי.
אגב לגבי כווית יש חילוקי דעות האם היה 53.9 או 54.
פרטי קבוצה פרטי
ינוקא
רשימת חברי הקבוצה

לכניסה
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
אפיק ים סוף אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
בכל מקרה, מדובר בטמפ' הכי גבוהה שנמדדה בכל יבשת אסיה, ולא רק בישראל.
לפני כמה שנים נמדדו בכווית 53.9, וכמעט אבדנו את השיא שלנו ...כבוד !
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
השנה אולי הקיץ לא רותח אבל לפני 84 שנים כן...
כי היום לפני 84 שנה נמדד שיא החום בישראל עם 54 בטירת צבי, 51.2 בקלייה, 50.5 בירחו.
המינימום בלילה היה בירושלים 30.5 ובטבריה 36. -
RE: עדכוני התפתחות סופר אל ניניו.פורסם בתחזית מודלים
נתי, הגיוני שטווח העלייה אינו אינסופי. העניין הוא שגם המודלים וגם המצב בשטח מראים שאין סיבה לחשוב שהעלייה תיעצר.
אגב, מכיוון שמדובר באנומליה, אנחנו רחוקים רק כ-0.5 מהשיא הטמפרטורה שהיה אז, כשאז זה היה +3 באנומליה, ועכשיו אנחנו רק כ-1.7 מעל הממוצע. -
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
ADA אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג

אני מקווה שלא התכוונת אלי

אפשר עוד תמונה שלך



בבקשה

-
RE: עדכוני התפתחות סופר אל ניניו.פורסם בתחזית מודלים
נתי זה מה שהגבתי שם. השם שם לא אמיתי

ההבדל העיקרי שאז התחלנו את העליה ממצב אל ניניו חלש/ ניטרליהפעם אנחנו התחלנו במצב לה ניניה ולכן בממוצע של מרץ עד מאי אנחנו פחות חמים, אבל אם נסתכל על המצב כעת אנחנו בטמפרטורות הכי חמות מאז תחילת המדידות נכון לתאריך. כל הסימנים מראים שאנחנו בדרך לאל ניניו קטסטרופלי.
בהמשך להודעה שלי אז זה גרף של הטמפרטורה באזר 3.4 הרלוונטי
22:06 20/06/2026
בעיגול הכתום זה המצב עכשיו והחץ האדום זה השיא בשנת 2015

-
RE: הימורים - חורף התשפ''זפורסם בניתוח מפות המודלים
אוהב גשם ולא בוץ אמר בהימורים - חורף התשפ''ז:
ADA נראה לי ב50 שנה האחרונות לא היה 1300 מ"מ בירושלים
תמיד יש פעם ראשונה, לך תדע.
-
RE: לקראת נקודת ההיפוך הקיצית, הערכת מצב.פורסם בתוכן גולשים
אפיק ים סוף החריג הגדול שאצלנו אין גלי חום כאלה השנה.
-
RE: עדכוני התפתחות סופר אל ניניו.פורסם בתחזית מודלים
נכון לאתמול (העדכון האחרון), האל ניניו ממשיך לזנק עמוק לתוך שיאים חדשים שלא נמדדו מעולם בתאריך זה. אנחנו כבר ב-+1.68, כאשר +2 ייחשב כבר כסופר אל ניניו.

-
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
ADA אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
ז'ק אני מחכה לשיר גם על התחזית ההזויה הזאת
כבר חובר שיר על התחזית לעונה הבאה שהתפרסם כאן בפוסט אחר, לחץ כאן למעבר למילות השיר