אקלימוס שלח כתובת ואני אשלח לך,
רק תגיד מה ההעדפה טורט שוקולד דבש קצפת ?
בכל אופן הרבה שנים נעימות וטובות,
ושתמשיך במעשיך הברוכים, המקום הזה מיוחד במינו והכל בזכותך.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אוהב גשם ולא בוץ
-
RE: יום הולדת למנהל אקלימוספורסם בתוכן גולשים
-
RE: 1, 2, 3, ו... שיא מערכת ו-ז אדר בפתחפורסם בדיווחים
ז'ק ז'ק בתחנת הכפר הירוק שהיא הכי קרובה לב"ב הגיעו ל76% מהממוצע השנתי והיד עוד נטויה
אתה כתבת אז שצריך להגיע ל420 מ"מ וכבר הגעתם לזה, אז בלי להכנס ביניכם אני רק מזכיר את הכסף סופרים במדרגות ואת הגשם סופרים בחג ראשון כשמפסיקים לבקש עליו -
RE: דיווחי מזג האוויר יום ראשון ד' בניסן תשפ''ו (22/3/26)פורסם במזג האוויר העכשווי
ז'ק בפוסט ארוך שכתבתם במודלים פרשת ויקרא [שבינתיים ננעל] ציינתם על הקושי שגורם מזג האויר לבטחון כוחתינו וכו'.
הקב"ה יכול להוציא מתוק ממר. אתמול נחת טיל בערד בין שני בנינים על מדרחוב ובגלל שהיה הרבה בוץ זה ריכך אץ החיכוך שלו עם הבטון והוא נכנס כולו לאדמה שספגה את רוב ההדף מהפיצוץ ובכך ניצלו חיים רבים, אז הגשם ואפי' הבוץ יכולים גם להועיל למצב הבטחוני
תודה על כל הערותיך והחיות שהרב מוסיף לפורום -
RE: סופר אל ניניו 2026: מה צפוי לישראל בקיץ הקרוב?פורסם בתוכן גולשים
ז'ק יתכן שהשנה נצטרך לטוס לקוריץ כדי לקבל את הסגולה, לרפואה הרי מותר לצאת לחו"ל.

-
RE: כמויות גשם למערכת ז-ט ניסן[03\25-27]פורסם בדיווחים
דוד 4 מבחינת ימי גשם אנחנו באמת פחות מהממוצע, הסיבה שבמשקעים מגרדים את הממוצע היא בגלל היום בינואר שירד 100 מ"מ
-
RE: מודלים שבוע פרשת צו. האם אנו לקראת פסח גשום?פורסם בניתוח מפות המודלים
חובב שלגים אחרי חודש כאן הגעתי למסקנא הפשוטה הבאה מודלים הם כמו סקרים אפשר להתבשם מהם אבל לא כדאי לאכול אותם
-
RE: "כִּי הִנֵּה הַסְּתָיו עָבָר הַגֶּשֶׁם חָלַף הָלַךְ לוֹ, הַנִּצָּנִים נִרְאוּ בָאָרֶץ עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ וְקוֹל הַתּוֹר נִשְׁמַע בְּאַרְצֵנוּ" (גלריית תמונות אביבית).פורסם בגלריות וסרטונים
שלג מטר בירושלים כתוב במשנה בתענית שאם לא ירדו מספיק גשמים כדי למלאות את הבורות [בימינו הכנרת והאקויפרים] מתפללים על זה בפרוס העצרת. פרוס הכוונה 15 יום לפני חג השבועות כי 30 יום לפני החג שואלים ודורשים בהלכות החג, ופרוס זה מלשון פרוסה, דהיינו חצי מזה, כמו כדי אכילת פרס, שזה חצי כיכר.
וזכור לי [אני כותב בע"פ אין ספרים לפני] שבגמ' בבלי ואולי בירושלמי כתוב שאחרי שבועות לא מתפללים, כי גשם אחרי שבועות זה סימן קללה. משמע שעד שבועות זה סימן ברכה, וכשצריך מבקשים על זה. -
RE: יום הולדת למנהל אקלימוספורסם בתוכן גולשים
אקלימוס עם הבינה הוא יכול בתוך דקה להכין לך עוגה אפילו עם 1200 נרות
-
RE: מערכת ט"ז-י"ט אייר ל"א-ל"ד לעומר עם קור חריג לעונהפורסם בדיווחים
במירון אתמול בסביבות 11.00 בבוקר היה חצי שעה של גשם חזק ממש [במירון אין תחנה אבל מערבית למירון נמדדו 10 מ"מ ומעלה, לעומת צפת עם 4.4].
צדיקים אמרו שבמירון יום כיפור בפנים שמחת תורה בחוץ. אתמול היה אפשר להוסיף 'חם בפנים, קר וגשום בחוץ'.
אגב מישהו אמר שבמירון בל"ג בעומר יש את כל החגים. בפנים ימים נוראים בחוץ שמחת תורה. שוחטים כבשים כמו בפסח. אוכלים באוהלים כמו בסוכות. ערים כל הלילה כמו בשבועות, מדליקים מדורות זה חנוכה. שותים ח"י רוטל זה פורים, רק יש ששוכחים לעשות גם זכר לל"ג בעומר. -
RE: "כִּי הִנֵּה הַסְּתָיו עָבָר הַגֶּשֶׁם חָלַף הָלַךְ לוֹ, הַנִּצָּנִים נִרְאוּ בָאָרֶץ עֵת הַזָּמִיר הִגִּיעַ וְקוֹל הַתּוֹר נִשְׁמַע בְּאַרְצֵנוּ" (גלריית תמונות אביבית).פורסם בגלריות וסרטונים
ג׳מיני המלך תמיד המים יהיו חשובים.
לדוגמא כל ההצלחה של שוייץ היא בגלל המים שלה. המים מביאים מרעה עשיר, הפרות אוכלות טוב, מהחלב שלהם עושים שוקולד שוייצרי משובח, התיירות מצליחה, האנשים רגועים וכו' וכו'.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אוהב גשם ולא בוץ
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
אפיק ים סוף מתי כבר תתחיל כאן תיירות קיץ מאירופה שיבואו להרגע קצת מהחום הלוהט אצלם.
-
RE: הימורים - חורף התשפ''זפורסם בניתוח מפות המודלים
ADA נראה לי ב50 שנה האחרונות לא היה 1300 מ"מ בירושלים
-
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
ADA זה היה ברור לי
אם היה לי אחוז אחד שהוא מסתכל לא הייתי כותב דברים שיכולים להיות פגיעה בו. -
RE: לקראת נקודת ההיפוך הקיצית, הערכת מצב.פורסם בתוכן גולשים
ביתר ירושמיים לב מלכים ושרים ביד ה'.
דרך אגב טראמפ הבטיח כניעה ללא תנאי [רק הוא לא אמר מי יכנע] וקיים, אז מה לנו כי נלין.
ג. הקלות שהוא ויתר על הכל מראה כמה משמעות יש להסכם בעיניו וכמה מהר אחרי בחירות האמצע הכל יכול להתהפך.
ניחוש שלי תמתין לאיזור חגי תשרי הבעל"ט. -
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
ז'ק אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
מרשמלו אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
תחילת חורף עם גל קור כבר בסוף נובמבר עד סוף דצמבר,וחורף שיחל עם שלג בהרים כבר בשליש אחרון של דצמבר.באחד מחדשי החורף גל חום יחסי אך קצר בכל הארץ ולאחריו גל מושלג (2013 בערך).
זמ ממש מדהים! פעם העיסוק בשלג היה מתחיל כאן באוגוסט, והיום? אנחנו רק ביוני, הקיץ עדיין לא התחיל רשמית, והפורום כאן עסוק בעיקר בתחזיות עתידיות על השלג הצפוי בחורף הקרוב, הימורים/ תחזיות. אבל יש כאן כמה עם זיכרון חזק שיודעים להגיש חשבוניות בסופו של יום, ראו הוזהרתם!
פעם היה עכשיו גלי חום וכנראה דיברתם על זה, הקייץ עכשיו משעמם מאוד ואין על מה לדבר נקוה שימשיך כך.
-
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
מרשמלו מספרים שהיה אחד שהגיע בתשעה באב עם לולה ואתרוג לבית כנסת כשכולם צחקו ענה בעוז עוד תראו שאני ינצח
וכך כל אלול הוא עם הלולב והאתרוג ר"ה יום כיפור ואז כשהגיע סוכות פניו זרחו מאושר ואמר לכולם ראיתם שצדקתי הנה כולם עם לולב ואתרוג.
נקוה שהחורף הבא יהיה הזמן שהמאמינים של מרשמלו יגידו הנה רואים שצדקנו
אגב הסיפור הוא אקראי בלבד וכל המקשר דברים עושה כן על אחריותו האישית. -
RE: סיון תשפ"ו תחזית מזג אוויר מהחזאים השונים [לתת קרדיט]פורסם בתחזית מודלים
גשם עד בלי די אמר בסיון תשפ"ו תחזית מזג אוויר מהחזאים השונים [לתת קרדיט]:
ברוכים הבאים לאל ניניו חזק כ-1.5 מעל הממוצע. נשאר עוד 0.5 בשביל שניכנס לסופר אל ניניו.

האם זה בכל המקומות או רק בחלק, כי תקרא קטע זה שהעתקתי מכתבה בענין שהתפרסמה לפני כמה ימים.
'הגל הזה, שמונע על ידי רוחות מערביות חזקות, התחיל לעלות לפני השטח. במרץ 2026, הניתוחים האוקיינוסיים כבר הראו תמונה ברורה: המים הקרים של לה ניניה נעלמו כמעט לחלוטין. במקומם, אנומליות חמות התפשטו על פני רוב האוקיינוס השקט. באזור ניניו 1+2, הקרוב ביותר לחופי דרום אמריקה, הטמפרטורה כבר עלתה ב-1.5 מעלות מעל הממוצע. באזור המרכזי, ניניו 3.4, המדד העיקרי למעקב אחר ENSO, הטמפרטורה הייתה עדיין קרובה לממוצע, אבל המגמה הייתה ברורה: התחממות מהירה'. -
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג
