אפיק ים סוף אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
בכל מקרה, מדובר בטמפ' הכי גבוהה שנמדדה בכל יבשת אסיה, ולא רק בישראל.
לפני כמה שנים נמדדו בכווית 53.9, וכמעט אבדנו את השיא שלנו ...
אפיק ים סוף אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
בכל מקרה, מדובר בטמפ' הכי גבוהה שנמדדה בכל יבשת אסיה, ולא רק בישראל.
לפני כמה שנים נמדדו בכווית 53.9, וכמעט אבדנו את השיא שלנו ...
ADA אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג
אני מקווה שלא התכוונת אלי
אפשר עוד תמונה שלך
בבקשה

אוהב גשם ולא בוץ אמר בהימורים - חורף התשפ''ז:
ADA נראה לי ב50 שנה האחרונות לא היה 1300 מ"מ בירושלים
תמיד יש פעם ראשונה, לך תדע.
ADA אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
ז'ק אני מחכה לשיר גם על התחזית ההזויה הזאת
כבר חובר שיר על התחזית לעונה הבאה שהתפרסם כאן בפוסט אחר, לחץ כאן למעבר למילות השיר
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג
אני מקווה שלא התכוונת אלי

מרשמלו אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
תחילת חורף עם גל קור כבר בסוף נובמבר עד סוף דצמבר,וחורף שיחל עם שלג בהרים כבר בשליש אחרון של דצמבר.באחד מחדשי החורף גל חום יחסי אך קצר בכל הארץ ולאחריו גל מושלג (2013 בערך).
זמ ממש מדהים! פעם העיסוק בשלג היה מתחיל כאן באוגוסט, והיום? אנחנו רק ביוני, הקיץ עדיין לא התחיל רשמית, והפורום כאן עסוק בעיקר בתחזיות עתידיות על השלג הצפוי בחורף הקרוב, הימורים/ תחזיות. אבל יש כאן כמה עם זיכרון חזק שיודעים להגיש חשבוניות בסופו של יום, ראו הוזהרתם!
אוהב גשם ולא בוץ אמר בפרשת השבוע- פרשת חוקת- פרשת המים (או: בזכות נשים זכו וזוכים בני ישראל למים):
אבל נגמר לי כעת הכוח ובעזה"י המשך יבוא.
חילך לאורייתא ! וקוי ה' יחליפו כח !
אוהב גשם ולא בוץ אמר בהימורים - חורף התשפ''ז:
ז'ק מה שנראה כמו שלג הולך כמו שלג מגעגע כמו שלג הוא שלג.
והנה חזרנו לויכוחים העתיקים.
ולעצם הענין אם יש סיכוי לשלג בב"ב או לא, האם גם בתש"י 1950 זה היה גראופל או שאז זה כן היה שלג ?
ואגב בתשנ"ב גרת בב"ב ?
לסיום, אל תענה לי בצורה מקצועית ותוכיח לי שזה היה גראופל כי אני מראש יודע שאתה צודק.
רק בתחושה שלנו כילדים זה היה שלג, ולדעתי עיקר הענין בשלג זה התחושה.
הריני לבשרך, שבעוד שבועיים לערך מתחילה "הקייטנה של החופש הגדול" במסגרת החינוכית שבהנהלת אשתי. במסגרת הקייטנה יש בין השאר "יום בריכה", "יום גן חיות", "יום לונה פארק" ועוד כמה "ימים" מעניינים. במסגרת "יום בריכה" הילדים מביאים גיגיות מבתיהם אותם ממלאים במים ועושים יום כיף. במסגרת "יום גן חיות" מגיעה המפעילה של "חי גן" ומביאה כמה חיות כמו ארנבת ושרקן ואפרוח וצב ועוד שניים שלושה חיות מהסוג הנ"ל, והנה "גן חיות" לפניך. (האמת היא שהילדים הם ה"חיות" האמיתיות...). וביום ה"לונה פארק" ? מביאים שניים שלושה מתנפחים עם כדורים, והרי לפניך "לונה פארק" לתפארת. (מה לעשות? במסגרת התקציב והמיגבלות של משרד החינוך זה מה שיש). אז כפי שכתבת- מה שנראה כמו בריכה הוא בריכה למרות שהוא גיגית, ומה שנראה כמו גן חיות הוא גן חיות למרות שהוא בקושי פינת ליטוף, ומה שנראה לונה פארק הוא לונה פארק למרות שאתה יכול לרכוש כזה לונה פארק בכמה מאות שקלים בסניף של "אושר עד" הסמוך לביתך. והאמת? בכל שנה הילדים מרוצים עד השמים ולא מחפשים משהו אחר. אבל האם אישתי צריכה לבקש רשיון לניהול עסק בגלל שהיא מנהלת עסק של בריכה וגן חיות ולונה פארק? התשובה: לא- כי זה רק "כאילו", למרות שבשביל הילדים זה די והותר.
אז אם נשארת עם חווית ילדות קסומה של "שלג בבני- ברק", אשריך וטוב לך ואני האחרון שארצה לקלקל לך את חווית הילדות. והאמת- גם לי (שהייתי אז בן 28, וכן- גרתי בבני- ברק בקרית הרצוג), אותו אירוע נשאר חרוט עמוק בתוך הלב בתור חוויה מיוחדת במינה ברמה גבוהה יותר מאשר חווית שלג בירושלים, כי באמת זה היה משהו מיוחד ונדיר שבמבחן התוצאה הרגיש ממש כמו שלג אמיתי, והפוסט שהעלתי על זה והתמונות שבו מעידים על כך. אבל עדיין- לצורך הדיוק צריך להדגיש שוב, שבשונה משנת 1950 שאז היה מדובר בשלג אמיתי שירד בכל הארץ, האירוע בחורף תשנ"ב לא היה באמת "שלג", אלא משהו שהכי קרוב לזה- גראופל חריג בעוצמתו ובהיקפו.