fify43 אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
טוב יודע יהיה גל חום קצר חחחחחחחחח בדצמבבר בסדר חרטוט
רק זה מה שהצחיק אותך בכל התחזית הזו????
הזיה על הזיה....
fify43 אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
טוב יודע יהיה גל חום קצר חחחחחחחחח בדצמבבר בסדר חרטוט
רק זה מה שהצחיק אותך בכל התחזית הזו????
הזיה על הזיה....
אוהב גשם ולא בוץ
יישר כח לכותבים
הזכרת לי גם ווארט נחמד
שואלים מה קורח ראה בזה שעתיד לצאת מבניו שמואל הנביא. וכי זה ראיה שמעשיו נכונים?
מה הקשר בין קורח לצאצא שלו?
שמעתי תירוץ נפלא. שקורח ידע שאין ממנין פרנס על הציבור אא''כ קופה של שרצים תלויה מאחורי גבו.
והוא עשה חשבון דהרי משה ואהרן יש להם "קופה של שרצים" - פגם ביחוס, שאביהם התחתן עם דודתו, מה שאסרה התורה. אך אני קורח מיוחס עד אברהם אבינו בן אחר בן בלי שום בעיות בדרך, ואיך אוכל להתמנות לפרנס.
ואז ראה שעתיד שמואל לצאת ממנו וממנו למד. הנה יש את שמואל שעתיד להיות פרנס על אף שאין לו שום "קופה של שרצים" מאחוריו, אם כן גם אני ראוי לגדולה.
מה שהוא לא לקח בחשבון זה שהוא עצמו ה"קופה של שרצים" של שמואל....
אני מהמר כמו בכל שנה
שבחורף הבא ירד שלג משמעותי בהרי המרכז רבתי כולל ירושלים.
טרחתי להדגיש, את ה "בכל שנה" כי כמו תמיד הדיבורים על שלג בפורום של חובבי מזג אויר מושבעים, אינו מקצועי בעליל. זה רק חתיכת משאלת לב נעלמת שכמעט ולא מתגשמת. אז אם פוסט ההימור נועד לשאול מהי משאלת הלב שלי, או שהיא באה לבדוק את רמת האופטימיות שיש לי כמהמר, אז כן, התשובה שלי תמיד אבל תמיד תהיה חיובית. (ואפילו שכל שנה מחדש אני נופל בהימור....)
ואגב סבתא שלי שהיא ירושלמית מלידה ועד היום, טענה לי פעם שבדרך כלל בשנים מעוברות יורד שלג משמעותי. אז מי שרוצה להיתלות באמונות סבתא, מוזמן להתבסם מההגיג הזה, (שמעניין לבדוק אם זה באמת תואם בשנים אחורה) יכול להיות שהוא נולד מהעובדה שירושלים רואה שלג פעם בשנתיים שלוש, ושנה מעוברת באה פעם בשנתיים שלוש, ועשו הדבקה זה על זה.
אבל חשוב לסייג, שמה שהיה נכון פעם, אנו רואים בעיננו שלא נכון היום, כל הכללים נשברים, והשלג הנכסף הפך לאירוע נדיר במינו.... (רק שלא יגיעו בסוף לאמרה שבכל שנת שמיטה יורד שלג, או חלילה יובל...)
אוהב גשם ולא בוץ
פוליטיקאי, מדינאי,
מה זה משנה? העיקר הוא שאתה אמן הדיפלומטיה.
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ג׳מיני המלך אני בכל מקרה לא יטעה בענין זה, כי כתבתי יתכן.
פוליטיקאי אמיתי...
אוהב גשם ולא בוץ אמר בקיץ תשפ"ו:
עד שהכלב או הפריץ או מיארה ימותו.
חבל להזכיר את השם שלה
אפשר לומר עד שהכלב או הכלבה תמות.
יה''ר כמה שיותר מהר....
אוהב גשם ולא בוץ אמר במודלים - חודש סיון:
בבדיחותא, הזכרת לי את הילד שפותח את הדלת ושואלים אותו אבא בבית והילד עונה כן וממתין, כי לא בקשו ממנו לקרוא לו.
אולי אצלך זה בדיחה
אצלי לצערי זה אמיתי. יש לי שכנים בבניין עם רמת משכל וטקט ששואפים לאפס.
וכל פעם שאני דופק אצלם ושואל אם אבא בבית, לא משנה מי מהילדים יענה לי ומה גילו, הם עונים כן. ונשארים להסתכל עלי עד שאני אומר להם בשם המפורש. תקראו לו!!!!
לי דווקא אפיק ים סוף הזכיר את הסיפור הזה של אחד ששאל מישהו ברחוב, יש לך שעון? ההוא ענה כן. והמשיך ללכת....