בעקבות הסופר-אל-ניניו הצפוי אני מהמר על משקעים :
מעל 1300 מ"מ בירושלים ובצפון באזור הממוצע ואף מעט מעליו
שלג:לפחות פעמיים בסדר גודל של 2013 וכן כמה שלגונים קטנים
הודעות שפורסמו על ידי ADA
-
RE: הימורים - חורף התשפ''זפורסם בניתוח מפות המודלים
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג

אני מקווה שלא התכוונת אלי

אפשר עוד תמונה שלך



-
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
אוהב גשם ולא בוץ אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
מרשמלו מספרים שהיה אחד שהגיע בתשעה באב עם לולה ואתרוג לבית כנסת כשכולם צחקו ענה בעוז עוד תראו שאני ינצח
וכך כל אלול הוא עם הלולב והאתרוג ר"ה יום כיפור ואז כשהגיע סוכות פניו זרחו מאושר ואמר לכולם ראיתם שצדקתי הנה כולם עם לולב ואתרוג.
נקוה שהחורף הבא יהיה הזמן שהמאמינים של מרשמלו יגידו הנה רואים שצדקנו
אגב הסיפור הוא אקראי בלבד וכל המקשר דברים עושה כן על אחריותו האישית.מרשמלו לא מתכוון להגיב לך
כי הוא פשוט לא מסתכל בהודעות פה -
RE: לקראת הקיץ שירשור הימורים בכמה תרד הכינרת עד חורף תשפ"ז והאם נעבור את הקו השחור בהצלחהפורסם במפלס הכנרת
ז'ק צדקת הכנרת התחילה לרדת ב5 במאי
אבל באופן איטי מאוד -
תחזית מחזאים שונים סיוון תשפ"ופורסם בתחזית מודלים
בשושו סוגרים 3 חודשים עם טמפרטורות קרירות מהרגיל במעלה שתיים.
רק בתחילת 2022 היה לנו משהו דומה.
הקיץ כבר צפוי להיות חם מהרגיל בעקבות השפעת האל-ניניו.
[ירושמיים] -
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
גשם עד בלי די מתי זה היה
ההתפרצות שעליה אני מדבר היא הייתה לפני שבועיים -
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
זוכרים את חורף 1992 ?
באותה שנה למרות שהיה אל ניניו
האטמוספירה לא התחממה מפני התפרצות הר געש באינדונזיה!
והבשורה המשמחת שלפני שבוע ויומיים התרחשה התפרצות
הר געש בפיליפינים שיתר קרובה למקור החום באוקיינוס
כך שיכול להית שנחווה חורף סוער בסגנון 1992 -
RE: מפלס הכינרתפורסם בדיווחים
ז'ק אמר במפלס הכינרת:
איש השלגים אמר במפלס הכינרת:
ז'ק אמר במפלס הכינרת:
ADA אמר במפלס הכינרת:
יתכן שזאת מדידה שהתבצעה בדיוק כשטבלתי בכנרת.
מה, אתה שם?
נראה לך? אם הייתי שם, המפלס היה עולה כך שהיו צריכים לפתוח את סכר דגניה. אבל אגלה אוזנך שאני מאוד מאוד רוצה להגיע לטבריה לקראת סוף שבוע הבא (ליל שישי) לרגל הילולת רבי מאיר בעל הנס.
אז כנראה שפתחו ולכן העלייה לא כ"כ חריגה
ונראה לי שזה קרה שיצאת



-
מערכת ט"ז-י"ט אייר ל"א-ל"ד לעומר עם קור חריג לעונהפורסם בדיווחים
גשמים מקומיים קלים כעת בצפון בעיקר הרחוק
-
RE: עידכוני מודלים - חודש אייר תשפ''ופורסם בתחזית מודלים
אפיק ים סוף אמר בעידכוני מודלים - חודש אייר תשפ''ו:
ADA אמר בעידכוני מודלים - חודש אייר תשפ''ו:
אפיק ים סוף נו מה אמרתי?
מ
נשאר

אני לא רואה הבדל
נו נשאר משהו??

-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
אם הים שורד במצב נורמלי עד סוף הקיץ ולא יהיה חם מהרגיל יש סיכוי לחורף סוער במיוחד לאחר מכן


