ביתר ירושמיים איזה היפוך ! היום מתחיל הקיץ ! בקיצור- הפוך על הפוך!
-
RE: התקווה אל החורףפורסם בתוכן גולשים
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
אפיק ים סוף אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
בכל מקרה, מדובר בטמפ' הכי גבוהה שנמדדה בכל יבשת אסיה, ולא רק בישראל.
לפני כמה שנים נמדדו בכווית 53.9, וכמעט אבדנו את השיא שלנו ...כבוד !
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
ADA אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג

אני מקווה שלא התכוונת אלי

אפשר עוד תמונה שלך



בבקשה

-
RE: הימורים - חורף התשפ''זפורסם בניתוח מפות המודלים
אוהב גשם ולא בוץ אמר בהימורים - חורף התשפ''ז:
ADA נראה לי ב50 שנה האחרונות לא היה 1300 מ"מ בירושלים
תמיד יש פעם ראשונה, לך תדע.
-
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
ADA אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
ז'ק אני מחכה לשיר גם על התחזית ההזויה הזאת
כבר חובר שיר על התחזית לעונה הבאה שהתפרסם כאן בפוסט אחר, לחץ כאן למעבר למילות השיר
-
RE: לקראת קיץ רותח חלק 3פורסם בתוכן גולשים
אוהב גשם ולא בוץ אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
ז'ק אמר בלקראת קיץ רותח חלק 3:
חֲלוֹם הַשֶּׁלֶג בִּימֵי תַּמּוּז
אולי זה פרוש נוסף לאימרת חז"ל 'חמור אפי' בתקופת תמוז קר לו'. כי הוא חושב על השלג

אני מקווה שלא התכוונת אלי

-
RE: תחזית לעונה הקרובה.פורסם בתחזית מרשמלו
מרשמלו אמר בתחזית לעונה הקרובה.:
תחילת חורף עם גל קור כבר בסוף נובמבר עד סוף דצמבר,וחורף שיחל עם שלג בהרים כבר בשליש אחרון של דצמבר.באחד מחדשי החורף גל חום יחסי אך קצר בכל הארץ ולאחריו גל מושלג (2013 בערך).
זמ ממש מדהים! פעם העיסוק בשלג היה מתחיל כאן באוגוסט, והיום? אנחנו רק ביוני, הקיץ עדיין לא התחיל רשמית, והפורום כאן עסוק בעיקר בתחזיות עתידיות על השלג הצפוי בחורף הקרוב, הימורים/ תחזיות. אבל יש כאן כמה עם זיכרון חזק שיודעים להגיש חשבוניות בסופו של יום, ראו הוזהרתם!
-
RE: פרשת השבוע- פרשת חוקת- פרשת המים (או: בזכות נשים זכו וזוכים בני ישראל למים)פורסם בתוכן גולשים
אוהב גשם ולא בוץ אמר בפרשת השבוע- פרשת חוקת- פרשת המים (או: בזכות נשים זכו וזוכים בני ישראל למים):
אבל נגמר לי כעת הכוח ובעזה"י המשך יבוא.
חילך לאורייתא ! וקוי ה' יחליפו כח !
